fortsättning

måndag kom pappa, Johanna och Elsa och hälsade på för att pappa skulle jobba i växjö och sen gå på hockey. Min älskling va även här denna dagen.. Elsa har blivit lite kär i Kim för hon blir typ sur när jag pussar på kim och ge mig värsta blicken.

Tisdagen så tvättade älskling åt mig när jag var i skolan, :) sen åkte vi och handlade tacos och lite malibu som vi drack på kvällen och det är mumma.

Onsdagen åkte kim hem tidigt för ahn skulle jobba och jag var hos ögonläkaren och nu väntar jag på brev från jönköping.
Torsdag var det skola med BILD som jag inte kan nått om men det va ganska kul faktisk =) på eftermiddagen gick även jag och pinna och käkade glass i det fina vädret.

jag minns inte riktigt vad jag gjorde på fredagen, hehe,

Lördag så va det underbart väder blev en promenad på morgonen sen på eftermiddagen satt jag och pinna ute i solen och alla andra som bor på campus. Vi bestämde oss för att vi skulle äta mat ihop på kvällen, vi gick och köpte grillad kyckling och gjorde potatisgratäng till. Vi satt och pratade om allt här i livet och våran hemlis som jag kommer berätta mer om senare.
 
Söndagen bestod av en tur runt sjön vid nio på morgonen och även en eftermiddags tur fast den va lite mindre sträcka.

- Linnzi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0