En underbar helg tillsammans med Sandra

OKej i helgen har det inte blivit mycket uppdatering pågrund av att jag har haft världens bästa Sandra här och vi har haft en kanon helg ihop. Fredag när Sandra till slut kom fram till Växjö så tog vi bussen till Campus för att sen gå upp till Ica och handla massor av frukter som vi skulle äta på kvällen. Jag hade tidigare på dagen köpt jordgubbar. Vi gjorde en stor fruktsallad som blev kanon god.  Vi tittade lite på Talang men sen bytte vi till film istället och jag somnade som vanligt. haha. Men Sandra tittade klart.
På lördagen så gjorde vi iordning oss för att åka in till stan och gå i alla affärer. vilket alltid är lika kul. Jag hittade massa och det blev inte så dyrt eftersom jag hade en del presentkort och en del tur denna dagen :)

   
Sandra                      Byxor från JC                  Bikini från H&M                Skor från Scorett

När vi kom hem från stan blev det vila sen gjorde vi hamburgare och sen blev det full fart på oss eftersom vi skulle vara inne i stan och hämta ut våra bio biljetter innan sex, vi såg 17again och den va faktiskt bra , men det va sjukt mycket små tjejer där och dom trodde ju säkert att det skulle vara en film som liknade high school musical, men så va inte fallet. Efter bion bestämmde vi oss för att gå hem eftersom det va så ljust ute och det va himla skönt att gå men det va mörkt när vi kom hem. Jag har haft en helt sjukt bra helg tillsammans med min Favvo, vi har snackat och skrattat hur mycket som helst och vi förstår varandra precis.

När vi gick hem igår kväll.
 



Nu är det söndag och Sandra har åkt hem, jag följde med Sandra in till stan så hon kom på rätt tåg hem. Sen gick jag llite på stan köpte present till Lillebror som fyller år på torsdag. Men jag var även inne på Gina tricot och köpte lite toppar eftersom där hade jag presentkort på 200 kr kvar plus att jag hade 150 kr att handla för eftersom jag hade fullt med stämplar så det blev riktigt billigt där inne.




- Linnzi

Kommentarer
Postat av: Emma

alltid lika häligt me nya kläder :)

2009-04-26 @ 19:15:38
URL: http://tusenfot.blogg.se/
Postat av: Anonym

har sandra brutit sitt finger :P

2009-04-27 @ 19:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0