Emma Oskarsson


Denna människan har jag inte kännt länge men hon betyder väldigt mycket för mig. Vi lärde känna varanda under den första tiden på Universitetet och nu kan vi inte lämna varandra. Jag kan alltid prata med henna om allt och hon kan alltid prata med mig om det är något och det har varit så från först gången och det är inte ofta man träffa någon som man kan känna en sån samhörighet med. Vi kommer även om Emma har flyttat från Växjö träffas så mycket vi kan och jag ska komma hem och bo hos Emma och Erik under sommaren ..

Emma du ska veta att du betyder massor för mig och är en sann VÄN som jag aldrig släpper. Vi ska gå på Astrid Lindgrens Värld med våra barn när vi blir stora =)

Älskar dig Vännen

Kommentarer
Postat av: Emma

ÅÅ så glad ja blev nu!! :) Skulle kunna skriva flera sidor om hur bra du är som vän!!



Trodde heller inte att man kan fastna för en vän så fort!!

Kram på dig :)

2009-04-06 @ 21:45:45
URL: http://tusenfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0