Dålig uppdatering

Hejsan på er alla.
Gud v dåli jag har varit på att uppdatera nu på ett tag.
Ska berätta lite om förra helgen, på fredagen kom Emma ner och vi åkte till Samarkand för att gå lite i affärerna och jag skulle även in på systemet och sen gick vi in på Ica Maxi för att handla mat till helgen. Sen när vi kom hem så lagade vi Tacos och drack massa cider och champang och vi flummade runt som sjutton. På lördagen åkte vi in till stan för att gå lite i affärerna och så. Blev även en runda till systemet behövde inhandla lite mer gott. När vi kom hem från stan så tog vi det lugnt och drack lite. Emma blev lite tidigt påverkad, vi bestämde oss även för att åka in till stan och gå på bio, Marley & Me. Den var så bra och vi båda två satt och var ledsna i slutet av filmen. Vi hade tänkt att gå och ta någon drink efter men vi va inte på hurmör så vi åkte hem och somnad gott.
Söndag blev lite stressigt för jag hade glömt ställa fram klockan en timme men vi kom in till stan och Emma hann med sin buss hem igen. TACK FÖR EN TOPPEN HELG!!!


På söndagen kom även Älskling ner hit och han hade en toppen överraskning att han skulle stanna hos mig tills på onsdagen och jag blev världens lyckligaste
.

Skriver mer imorgon

Godnatt Linn

Kommentarer
Postat av: Emma

tack själv!

2009-04-05 @ 16:00:37
URL: http://tusenfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0