Dagen än så länge

Nu har jag ätit lunch och det var toppen. Frukten va som gräddet på moset. Alltså super god :)
Jag tror att min kropp är extra förbannad på mig eftersom jag ska få min lingon veckan nu oxå.
En sak jag måste bli bättre på är att dricka vatten under dom här veckorna.

Idag blir det plugg resten av dagen. kommer inte orka gå ut idag, men har ju redan varit ute lite och även varit på bibblan och pluggat lite på vårat grupparbete. Tur att det är handledning imorgon så vi vet om vi är inne på rätt spår.

Idag på posten fick jag ett efterlängtat brev om att jag ska till ögonläkaren den 6/5 och göra förundersökningar inför min operation =) Är så glad att det händer lite saker nu..  Älskling kunde även hänga med mig upp till jkpg den dagen eftersom det kommer hålla på i 2-3timmar..

Nu börjar sakerna falla på plats i mitt liv. Längtar ihjäl mig efter min nya lägenhet :)

--- Linnzi



Vi kommer att fixa detta.

Kommentarer
Postat av: Majken

Okej.. den är inte rolig :P

Jo jag har det jättebra! det är supermycket med skola, beställningar på tavlor, jobb och så börjar ju speedwayen snart så då blir det mycket med fotografering :) Skall bli skönt! Du längtar väl också kan jag tro?

2009-04-15 @ 15:11:15
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Majken

Men den dieten är ju inte direkt den bästa dieten - såvida man inte väger supermycket och det gör ju inte du. Visst går man ner men det är ju ingen kost man kan följa en längre tid utan att bli sjuk. Och när man väl börjar äta normalt igen så går man upp det man har gått ner.

Jo jag skall vara i Vetlanda :) På axelent kommer jag absolut inte synas, troligtvis inte ens när Vetlanda åker där. Skall åka upp på lite indian-matcher också eftersom Rune har bytt :)

2009-04-15 @ 17:47:59
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Klara

Sv: Jag hoppas detsamma tillbaka till dig och hoppas vi träffas snart :)

2009-04-15 @ 18:53:18
URL: http://klaraemiliajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0