Dag 6 av 13

frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit, 1 rostad brödskiva utan smör.

lunch: 1/2 kyckling, sallad med citron och olja.

middag: 2 hårdkokta ägg, 1 stor riven morot.

Allt känns bra idag förutom att jag är väldigt förkyld och kan knappt prata för att jag har så ont i min hals.
Idag har jag grov städat hela mitt badrum och alla fack med saker i, blev en del som skulle slängas. Men skönt att rensa ut lite. Hittat även massa ögonskuggor som jag älskar. Kom på när jag städade att jag kanske skulle tvätta av mina sminkborsta och nu är det gjort =) dom blir ju så skitiga fort igentligen.
Har även dammat av allt så det känns super frächt nu. Kanske lägger upp lite bilder sen på både före och efter.
Någon jag verkligen är sugen på nu men klara mig utan är Iste det är något jag ska dricka sen när jag är färdig med detta. Har redan märkt att det har försvunnit några cm här och där, då blir man extra spårrad till att forsätta. =)

Nu ska jag duscha och äta kvällsmat :)

Pratade även med hon som ska slinga mig och hon ska kolla när hon har tid så snart smäller det :)


Kommentarer
Postat av: Pinna

va kul att du redan märker resultat=) ja det kan vi göra. imorgon kanske? går 1-3 imorgon. hihi nja en bild kommer nog nån annan dag det är lite krulligt just nu=)

2009-04-19 @ 19:18:19
URL: http://pinnacolada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0