Tjosan i trosan

Nu har jag ätit mat.
Imorse cyklade jag och Emma in till stan och fixade lite små saker.
Sen vid halv ett skulle väran basgrupp i skolan träffas för att snacka om tentan på söndag.
När jag kom hem vid fyra så chattade jag med min faster hem ifrån och hon tyckte att det va super kul.
Eftersom vi camade också.
I helgen är jag kvar i Växjö och då kommer det bli mycket plugg hade jag tänkt och städa lägenheten ordentligt.
Nu snart börjar Top model/ Idol 2008, JIppi.


Snart får man börja använda vintermössa på riktigt och jag har köpt en ifrån norge.
Jag älskar den mössan

Nej nu ska jag fixa lite morötter och annat små och gott till tv kvällen.
 


Puss
Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0