Tisdag - Ledig

Idag har jag massor att göra. Dagen började med att min väckaklocka ringde kl 05.30 för klockan 06.00 skulle jag tvätta.. Jippi, men när är det ju gjort. "Skönt".
Nu har jag tagit mig en dusch och ska fixa till mig sen ska jag in till synsam och kolla min syn för jag tror det har pallat ur. Sen blir det hem och plugga måste läsa massa och så skit, kom på att här behövs städas oxå. Någon som kan komma och hjälpa mig?
Ikväll blir det Top model och sen följa speedwayen på internet för vi måste vinna ikväll.                                              
Jag skriver lite mer senare idag.                                                      

Puss      Älskar dig                                                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0