sängen....

För många är sängen den bästa vännen, men för mig är den jobbig.
För jag hatar sova själv om nätterna, visst sov jag själv i min säng när jag bodde hemma men det va alltid någon annan som sov hemma oxå. Nu är jag i min lilla lägenhet helt själv och hör mitt kylskåp brumma. Man blir ju nästan lite rädd för den.
Jag håller hårt om min kudde och blundar och till slut somnar jag. Och då skulle jag kunna sova hur länge som helst känns det som, och jag vill inte gå upp på morgonen. Men varje kväll känns det lika jobbigt att lägga sig.
Ska bli så skönt när kim ska sova här på tisdag för då kommer jag somna jätte snabbt.

Glömde skriva innan att JAG ÄLSKAR 70% CHOKLAD.

Imorgon klockan nio är det tenta på schemat sen ska jag, Emma och hennes kille Erik åka till SkoPunkten och shoppa. Älskar skor.

Nej nu ska jag lägga mig och kolla på Bert eller Sunes jul och försöka sova.

Godnatt på er alla

Puss
Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Emma

Skopunkten nästa ;)

2008-09-28 @ 11:21:38
URL: http://tusenfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0