Bolibompa och disney dags

Än så länge idag har jag städat köket och toaletten, Och rengjort fläkten.
Jag har också tvättat och varit på biblioteket och pluggat. Det får går som det går imorgon.
Det är ju ändå första tentan och har ingen aning hur den är.

Nu ska jag göra mig lite frallor och sen ikväll blir det bolibompa, jag älskar disney dags.
Massa kul på tven ikväll ju. Speedway bland annat.

Nu har jag ett problem, jag ska till vetland på tisdag med Kim, men har ska ju så klart vara i depån och hjälpa till.
Vad ska jag vara? Helt själv eller? Nej tack
Hör av er om ni ska dit.


Puss
Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Majken

åh.. knivigt det du..

jag skulle kunna kolla om jag kan fixa ett depå-pass till dej men kan inte lova nått.. :)

2008-09-27 @ 23:11:55
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0