Lördag

Nu ligger jag i sängen och tittar på film. Sk snart gå upp och äta frukost.
Idag blir det massa plugg och tvätta och biblioteket.
Igår kväll pratade jag säkert med matilda i en timme igen.
Alltid lika trevligt att prata med dig.

Det blir speedway både tisdag och onsdag, snacka om att jag blev glad att jag kunnde gå på båda matcherna.
Det blir Vetlanda på tisdag och jag hejar  ju självklart på Lejonen, Jag hoppas vi vinner.
Förra veckan hejade jag på Lejonen och Vetlanda, va helt nervös över hur det gick för vetlanda så skickade sms till Majken för att kolla läget, Och det blev vetlanda i finalen. Det blir spännande.


Matilda finns alltid där när man behöver snacka. <3


Puss
Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Majken

det kommer bli så jäkla spännande =)

2008-09-27 @ 14:58:47
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Majken

hihi, mjo =)

2008-09-27 @ 16:56:27
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0