I hate this part

Nu ska jag snart hoppa i duschen.
Idag är ingen bra dag. Känns som om allt går emot mig.
Jag har pratat lite i telefon med matilda alltid lika trevligt. Du får mig på bra humör när jag är helt nere.
För tyvärr lykades du ringa när jag va nere, men du fick mig upp igen. Tack för att du finns.
Charlott och jag har en plan till nästa vecka. Du är en helt underbar människa.

Alla ni där hemma jag saknar er jätte mycket.

Nej nu måste jag städa lite här inne sen hoppa i duschen och laga mat.

Har ni tråkigt idag är det bara att smsa mig Jag blir bara glad.


Puss
Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Chall

Du är också underbra :) kul att vi lärt känna varandra :D

2008-09-28 @ 19:35:44
URL: http://petterssoncharlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0