Fredag

God morgon.
Jag lykades somna tillslut igår. Men det va riktigt jobbigt efter som jag saknade min Kim så mycket igår.
Nu har jag ätit frukost och ska snart ta på mig kläder ska på en föreläsning idag mellaen 10.15-12.00. Senare idag ska jag ut och gå runt sjön tänkte ta lite kort på den så att ni får se. Ska sola idag oxå, sen ska jag hem och klo på tv hela kvällen.
Jag måste köpa vinter skor snart också. Så jag får nog åka in till stan imon och titta lite vad som finns.
Jag vill till ullared också det är så kul och gå där för man hittar alltid nått man kan köpa.


Puss
Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: thess

jag vill också till ullared!

shoppingbehov, (a)

hoppas du mår bra. saknar dej! <3

2008-09-26 @ 16:04:42
URL: http://theresebengtsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0