Det är att göra en god gärning utan att tänka på att det är en god gärning.

Hejsan på er alla, inte för att ni är så många än men ni kanske blir.
Nu sitter jag hemma och fixar med den här bloggen.
Idag började skolan 8.15 - 12.00 så det va ju ganska lungt. Sen blev det att åka och handla lite mat och massa morötter att äta ikväll. Jag trivs jätte bra i växjö, fast jag saknar alla hem ifrån, alla kan flytta ner hit.
Nu på söndag är det första tentan, lite panik kan man ju säga. men det går nog bra ändå.

Det som är tråkigast är att jag inte kommer träffa Kim nu i helgen så det kanske tar två eller tre veckor innan vi ses igen.
Men jag älskar dig Kim

Nu ska jag ta hand om min disk. Skriver kanske lite senare idag.

Puss Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0