Beck och 70% Choklad

Jag älskar verkligen 70% choklad. Yummy.
Jag älskar Beck.
Så nu sitter jag och titta på Beck och äter min choklad.
Idag har det varit full fart, snackat massor i telefon också.
Charlott har jag snackat med alltid lika trevligt. <3
Matilda snackar jag med nästan varje dag nu .. Men vi har alltid något att tjata om. <3
Pappa och farmor har jag snackat med.
Farmor är så rolig, farmor och farfar hade varit på bio idag, på Patrik 1,5. Och dom tyckte den va jätte bra så nu måste jag se den.
Älsklingen har jag också pratat med en snabbis.. Gud vad jag saknar dig och snart ska jag vara med dig i två dagar.
För det är speedway i Vetlanda och Gislaved.. Kom och titta.

Idag har jag shoppat lite.


Puss
Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Chall

Lilla Linn, det är alltid lika trevligt ja, att snacka med dig =) Ses på onsdag, wiiiiieee ! :)

2008-09-29 @ 17:59:21
URL: http://petterssoncharlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0