Wow

Nu har jag varit lite seg på det här asså..
Jag har varit hemma i två dagar nu och det har varit kanon.
I måndags kväll plockade kim upp min i hestra sen åkte vi hem till honom .. mysigt
Matilda lagade mat till hos på kvälln det blev potatismos ... mums min favvo...
Igår va jag hos min kära farmor och farfar.. Lika mysigt som vanligt Och dit kom också min goa lilla syster Elsa och Johanna.. Elsa har blivit stor nu ju ...
Nu sitter jag hemma hos pappa med Carolin och myser..
Ikväll skall jag ut med Charlott och gå runt i anderstorp en runda.. kansek tar vi en fika oxå ;)
Matilda jag skall hinna med dig också..<3

Nej nu ska jag snacka lite med Carolin också.. <3



Puss.
 Jag älskar dig Kim Almquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0