Växjö Simhall

Idag har jag varit i skolan och pluggat med gruppen, sen har jag även skrivit ut våran hemtenta. Så nu har jag lite att göra i helgen. Efter skolan så åkte jag hem tilll lägenheten och byte om för att sedan åka in till stan med Carolin, Inne i stan hittade jag farsdag present och det var väl tur det, så slipper jag tänka på det. Nu skall man bara hitta något till min faster som fyller år nästa fredag. Carolin åker hem idag också, så nu är man ensam igen. Men skall ju hem imorgon igen och då skall Carolin klippa mig och sen på kvällen skall jag på handboll, Ska träffa underbara Matilda då. Hoppas det är massa annat känt folk <3. Längesen jag var på handboll. När man var mindre och när ja själv spelade så var jag där varje a.lags match.
Idag har jag även varit och badt i badhuset. super kul. Man springer upp och ner hela tiden.. Värst träningspasset ju. Men det va super kul.. Tack Emma att jag fick hänga med...

Nu sitter jag hemma i min ensamhet och borde börja packa men är Linn så duktig på sånt.. Nej, men måste ju, skall ju åka hem tidigt imorgon, hinner inte tillbaka till lägenheten eftersom jag skall med tåget och sen bussen.

Ska bli skönt att komma hem och få lite ny energi av älsklingen.


Puss
Jag älskar dig Kim Almquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0