Tisdag, Onsdag och Torsdag

Nu har jag varit slarvig några dagar men det är så att det har varit speedway coh då kan det bli så här.
I tisdag efter skolan så åkte jag hem till lägenhetn och fixade till mig sen tog jag bussen in till stan där jag skulle ta tåget till Värnamo. När jag kom till Värnamo så var älskling där och hämtade mig. Blev helt glad när jag träffade honom.
Vi åkte vidare till Vetlanda och jag pratade hela tiden i bilen, Kim fick inte säga något typ. Jag bara avbröt. Men kan inte hjälpa det blev så glad så jag kunde inte sluta prata. Vi var framme i vetland vid halv fem typ och då så va jag med inne i depån en liten stund sen fick jag inte vara där mer. Som tur var kom Svärmor + Familj och det var trevligt. Mycket Lejon fans var på plats. Det var riktigt bra speedway i vetlanda och gissa vilken som vann... Jo Lejonen van i vetland himla skönt var det.
Efter speedwayen åkte vi hem till växjö för jag hade skola på onsdagen sen skulle vi till Gislaved efter det. När jag kom till gislaved så var jag och fikade med Charlott. Hur mysigt som helst. Vi har alltid något att prata om. <3
Senare på kvällen blev det speedway och Lejonen tog SM-GULD.

Nu är jag hemma i Växjö igen och nu blir det plugga, Emma ska även komma hit ikväll en runda för hon skall tvätta.
Jag vill igentligen vara hemma för min älskling är sjuk, vill vara där och ta hand om dig. Men jag ska hem på måndag kväll eller tisdag morgon för jag är ledig så mycket nästa vecka. Så tänkte åka hem och vara med min prins <3. Har också tänkt att bo hemma hos honom.

Matlida står också på mitt schema när jag kommer hem. Förhoppningsvis ska vi träna någon gång den veckan oxå.
På onsdagen blir det nog handboll att titta på saknar det som fan.

Nej nu måste jag plugga.
Men skriver lite senare igen.

Puss
Jag älskar dig Kim Almquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0