Patrik 1,5

Hejsan.
Igår va jag på vatten gympa med Emma och Rebecka, det va riktigt jobbigt, men jätte kul.
Efter vatten gympan när jag och Emma skulle cykla hem så behövde hon åka och handla groggvirke. För mig och alla andra som inte vet vad groggvirke är så är det spääe och för er som inte vet vad spääe är så är det sockerdricka som man blandar spriten med.

Idag har det varit skola från 1o.15 till 12.00, sen på eftermiddagen när jag kom hem så städade jag lägenheten ordentligt eftersom Älsklingen kommer imon. Sen vid fyra så åkte jag och Emma in och fikade i stan för att senare gå på bio med Elisabeth. och det blev patrik 1,5 och den va jätte bra och rolig. Men hallå där ute sitter man och pratar högt på en bio när alla andra är tysta , tappar man saker hela tiden i marken ?

Har man möjlighet så skall man se den.

Nu skall jag titta på Hell's Kitchen, tycker att det är skit roligt när han står och skriker åt dom.. haha..


Puss
Jag älskar dig Kim Almquist





P.S. Är det någon som skulle kunna tänka sig att göra om min blogg.
        Skulle bli väldigt tacksam, för jag fattar inget..

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe du me ditt späe :P Mm man kan störa ihjäl sig på folk som går på bio, nästa gång hyr jag salongen själv! ah.

2008-10-16 @ 22:06:42
URL: http://tusenfot.blogg.se/
Postat av: Anonym

säg bara till :)

2008-10-18 @ 23:48:06
URL: http://theresebengtsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0