My Love

Nu är helgen över igen.
Denna helgen har min Älskling varit här och det har varit mys. Han kom till mig i fredags och då åkte vi och handlade lite mat till kvällen. Vi köpte julmust, gud va gott det va. Jag är inte en sån som gillat läsk med julmust är så gott.
Vi hade en tacokväll med idol, idol har ju varit bättre men det är alltid lite kul att titta på. Vi lagade god mat och drack gott.. Jag tyckte det va lite jobbigt när Kim ställde upp och skulle diska, jag är så van vid det nu så jag kunde inte riktigt slå mig till ro när han stod där och diskade. Tack Älskling.
På lördagen sov vi länge... Sen åkte vi in till stan, sjukt mycket folk där inne i lördags. Vi gick till synsam så jag testade lite glasögon, hittade ett par som både jag och Kim tyckte jätte mycket om. Men det är ju så sjukt dyrt med glasögon, men man kommer ju ha dom ett bra tag så kanske är värt att lägga lite pengar på de. Sen åkte vi ut till Media market och alla andra affärer dom har där ute. Vi bestämde oss för att äta på en pizzeria som heter Elvan, dom har den godaste pizzan jag ätit hittills. Jag har ju inte ätit pizza någon annanstans i Växjö. På kvällen blev det speedway framför tven och lite goda drinkar, vi åt varma hallon med glass.
Söndagen är ju den tråkigaste dagen på hela helgen och speciellt när man skall skiljas från den man älskar mest i hela världen, bara för att man måste ha en utbildning och måste gå i skolan. Men jag vet att vi klarar det.
Kim äkte hem ganska tidigt idag, redan vid två. Jag tränade vid halv fyra och det va himla skönt. Efter träningen så åkte jag och handlade ljus så jag kan ha lite mys ikväll när jag tittar på tv och drickar mitt super goda te.

Ni får ha det så bra nu när ni är i Usa, Jag saknar er. Men tiden kommer gå så fort för er.

Puss
Jag älskar dig Kim Almquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0