Lördagkväll

Nu har jag precis tittat på en jätte bra film som heter "The game plan". Den är underbar och visar hur stark kärleken till sitt barn kan vara.

Idag har jag varit på biblioteket i tre timmar.. Men är ändå inte klar med texten för jag måste förkorta den och det är ju inte det lättaste.
Sen har jag tvättat och lite annat..Snart ska jag hem, så himla skönt det skall bli. Längtar som fan hem, bara att träffa alla och umgås. Sova tillsammans med Kim längtar jag också efter, Har så svårt att somna när jag är själv.

Nu har jag tänkt göra mig en kopp te och ställa väckar klockan för imorgon skall jag in till stan och handla lite smått och jag tänkte faktiskt cykla in så jag får lite luft sen skall jag hämta mina tåg biljetter hem, jag skall även köpa present till pappa som fyller år på söndag om en vecka. när jag kommer hem till lägenheten skall jag även packa allt som ska med hem. Det blir ju en del denna gången eftersom jag skall vara hemma nästan en hel vecka. Hör av er om ni vill träffas. Skall även ut på lördagen till Gisleparken så vem vet vi kanske ses där..


Saknar dig min prins


Puss
Jag älskar dig Kim Almquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0