Hem till Anderstorp

Om 24 timmar är jag hemma hos min pojk och stor trivs.
Veckan som kommer skall tillbringas hemma i Anderstorp/Gislaved. Mest blir det nog i gislaved för jag skall bo oss Kim. Men kommer självklart åka och hälsa på min underbara familj i anderstorp. Träffa lilla Elsa ska bli kul oxå, hon växer och växer ju bara. Henne skall jag leka med och gosa med. Pappa fyller också år den 12 okt så lite kalas för honom skall det ju bli. Han ställer ju alltid upp för mig som ingen annan. Fast jag kanske är lite bakis på hans dag för på lördagen blir det parken med massa underbara människor. Skall bara hitta förfest oxå.. Matilda får ju hänga med nu så det blir riktigt kul. Charlott och jag skall festa till det ordentligt. Ni måste höra av er om ni vill ses under veckan jag är hemma.

Puss
Jag Älskar dig Kim Almquist



Kommentarer
Postat av: Majken

och ett stort grattis till mej som kommer vara liten i en månad till och får sitta hemma och titta på bolibompa när ni andra är ute och shakear i parken! ;P

2008-10-05 @ 22:38:51
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0