God morgon

Idag är det en ny dag, jag gick upp tidigt för att tvätta och håller fortfarande på. Idag blev det mycket att tvätta bara för jag behöver tvätta alla lakan och handdukar. För på söndag skall Carolin hänga med mig till Växjö. Det skall bli himla skönt med lite sällskap. <3

Igår var jag och tränade mellan 17.15-18.25 det va himla skönt att röra på sig lite. Jag älskar spining. Idag skall jag på vattengympa mellan 15.30-16.55, längtar.
Idag står mycket på schemat:
Tvätta, plugga, städa och börja packa. för imon vid sex så skall jag åka hem. Skall träffa min söta lillasyster Elsa då. Kameran skall absolut med hem om man säger så. Skall kanske in till stan en runda idag och kolla vad glasögonen jag vill ha kostar och skall även testa en klänning.

Igår när jag kom hem så drack jag en kopp te och åt lite yoggi, snackade även med Emma igår det va himla kul att snacka med dig, det va ju ett litet tag sen. Skall ringa henne ikväll igen. mysigt att prata lite.
Jag måste verkligen åka upp till Göteborg snart, får kanske vänta tills man fått lite julklapps pengar lite roligare då.
det är ju inte så många dagar kvar till julafton nu så det kommer att gå fort.

Ikväll blir det lite plugg och tv tittande, bonde söker fru, oskyldigt dömd och sen måste jag titta lite på Generation Fett bara för att det är helt sjukt.

Nej nu ska jag titta lite på film och vänta på min tvätt.

Puss
Jag älskar dig Kim Almquist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0