för att du är du

halloubans,

tro det eller ej, men det är inte linn som skriver utan det är självaste jag, therese bengtsson(theresebengtsson.webblogg.se) för er som inte vet. jag har nyss varit inne och snokat inne i linns bloggande och hittat mycket hemliga saker vet ni. naat nu överdrev jag en aning, jag har därimot snokat lite i hennes outfit på bloggen. den behövde rustas upp lite och jag tog mej an att fixa lite iaf. känner mej inte riktigt klar men det får duga så länge. men vad gör man inte för en älskad person som linn helgebring?
jag säger då de, älskad är hon verkligen. blir alltid glad utav dej och du får en verkligen att må bra. det är så synd att jag aldrig träffar dej så mycket längre. det är något jag verkligen saknar! saknar henne! men jag hoppas att hon snart kommer ner och hälsar på mej för det är något jag längtat efter.
nej nu ska jag avsluta det här lilla inlägget för john blund har kommit och hälsat på mej för en stund.
hoppas att ni som jag tycker att outfiten blev jätte fin. och god natt allihopa, simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fjäsk

2008-10-21 @ 13:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0