65 dagar kvar till julafton

Just nu sitter jag och snackar med två person som har en stor plats i mitt liv, Carolin och Patrik. <3
Vi har bestämmt att vi skall ha en mys kväll på jullovet tillsammans alla Lövgren och Helgebring barn, där vi skall kolla på alla roliga saker vi gjorde ihop och alla roliga kort vi har tillsammans. Vi delar hur mycket minnen som helst. Alltså vi är som en ända stor Familj. Fast än det inte är som förr så skall vi hålla ihop.

Fattar ni att det bara är 65 dagar kvar till julafton, det är helt sjukt. Måste börja köpa julklappar till alla.

Idag har jag suttit och lyssnat på massa gamla låtar minns ni den här
Joakim Hillson - Vacker utan spackel
Det var inte igår man hörde den.

Imorgon blir det skola en föreläsning sen blir det träning på kvällen tror det är step/core. Kul när det är lite blandat.
Jag tycker att Växjö simhall har massa att välja på och det är jätte bra. Tror det är 70 pass i veckan man kan välja på och det är ju inte fel.

För övrigt så var det teet jag köpte super gott. Bästa hittills.
Skall bjuda Carolin på det när hon kommer hit nästa vecka. Det skall blir mysigt med lite besök nästa vecka.
Jag längtar hem till fredag  jätte mycket. Skall till Faces och fixa lite sen skall jag klippa mig och det behövs verkligen. blir en före och en efter bild sen.

Jag vill inte lägga mig i sängen för det kommer vara så tomt nu när man har haft någon jämte sig att hålla om när man lägger sig och hålla om när man vaknar. Så det är min skräck sä här efter en helg med sin Älskling


Nu skall jag krypa ner i sängen
Godnatt sov gott


Puss
Jag älskar dig Kim Almquist

 

Kommentarer
Postat av: lillasyster lövgren

Storasyster jag älskar dig obeskrivligt, uppskattar varenda minut med dig. Saknaden är stor här hemma ska du veta, längtar så mycket till söndag. Ska bli så kul och mysigt!

sköt om dig i veckan!

Massa kärlek

ps. din blogg är suuuper bra(L)

2008-10-19 @ 23:33:10
Postat av: Anonym

Storasyster jag älskar dig obeskrivligt, uppskattar varenda minut med dig. Saknaden är stor här hemma ska du veta, längtar så mycket till söndag. Ska bli så kul och mysigt!

sköt om dig i veckan!

Massa kärlek

ps. din blogg är suuuper bra(L)

2008-10-19 @ 23:34:31
Postat av: chall

vad fin bloggen blev =) vill också ha så fin =) japp på fredag blir det fest :D ses lovelie <3

2008-10-20 @ 12:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0