13/10-08

Hejsan.
Jag orjar inte skriva om min förra vecka, men det va underbart skönt att vara hemma lite längre för en gångs skull..
Tack alla som finns där hemma <3

Idag har jag vairt duktig. Jag och Emma va nere och skaffade kort på hela simhallen så nu får jag träna hur mycket jag vill. Första passet va idag tillsammans med Rebecka och det blev Vattengympa min nya favorit. Vattengympa är så himla kul och det tar i hela kroppen. Sen kom Emma till simhallen och då simmade vi en stund och sen bastade vi.. Skönt..
Nu sitter jag med min kvällsmat, det blev flingor med mjölk och Te.
Ska göra mig en frukt påse till imon på föreläsningen. Hoppas det blir träning imon också..

Puss
Jag älskar dig Kim Almquist <3

Charlott den 24/10 då blir det fest <3


Vattengympa <3


Kommentarer
Postat av: Chall

Lätt att det blir gumman <3 miss you

2008-10-14 @ 10:23:28
URL: http://petterssoncharlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0