081028

Tjosan i trosan.


Nu sitter jag med nattakläder på mig coh snart skall jag krypa ner i sängen.
Idag har det varit skola och sen va jag och handlade sen gick jag och Carolin och solade. Det va skönt.
Det är mysigt med lite sällskap här hemma, men imorgon åker Carolin hem igen och jag blir ensam.
Men imorgon har jag bestämmt mig för att gå och simma lite, Emma skall också till bad huset så då kan vi simma tillsammans och köra lite egen vatten gympa i vattnet.

På torsdag åker jag hem igen. Längtar till min prins. Och alla goa människor jag skall träffa. Matilda och jag skall på handboll ihop, det va längesen vi va det snygging.


Puss
Jag älskar dig Kim Almquist


Kommentarer
Postat av: Majken

nej det är väl väldigt allmänt att såna som både var vän med mej och han inte bryr sig om mig nu längre när han har lämnat mej.



jag hör av mej men får ingen respons tillbaka och då blir jag bara förbannad.

2008-10-28 @ 22:37:57
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0