081027

Tjosan.
Nu är jag hemma i Växjö igen, fast den här gången är jag inte ensam. För Carolin har hängt med mig ner hit. Super mysigt.
Helgen började dåligt, men slutade bra.
Fredags så va det förfest hemma hos Kim med massa härligt folk. Vi drack och drack.. haha. Charlott och jag tog ego bilder som vanligt. (blider kommer sen).
Senare på kvällen drog vi till parken, det va kul till en början sen blev allt  skit. Vill inte gå in på detaljer. Men tack alla som fanns där för mig.
Måste bara säga en sak. Dålig stil att säga upp en bekantskap via sms, och när man försöker ringa så svara man inte.

Lördagen så va det lugnt, Vi va hemma hos pappa på kvällen och käkade och gosade med Elsa. Sen åkte jag och Kim tillbaka till gislaved och hade myskväll..

Söndag så åkte jag med pappa, johanna, Emma och Elsa och badade, super kul. Elsa älskade vattnet. Efter det så åkte vi hem till pappa och fikade å så. Kim kom dit en runda också innan jag skulle åka tillbaka rill växjö med Carolin.

Så nu ligger jag i soffan och carolin ligger i min säng. Hon har sparkat och knuffat på mig i natt.. haha. Kim ligger lite lugnare i sängen.. haha. Men det är skönt med lite sällskap.
Idag skall vi in till stan och kolla lite. Och ikväll skall vi laga god mat och snacka massor. Skall försöka ta lite kort nu när hon är här oxå.

Puss
Jag älskar dig Kim Almquist


Kommentarer
Postat av: Emilie

Vilken tur att allt löste sig sen då :)

2008-10-28 @ 14:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0