Vänner

Jag saknar min vänner så otroligt mycket. Malin och Elin och Sandra. Vi hade så kul i skolan när vi gick tillsammans. Hittade alltid på något som gjorde dagen roligare. Nu när jag sitter här och tänker tillbaka kommer jag på när vi satt i korridoren och Malin skulle låsas snubbla över våra ben.. haha det va roligt.. Alla samhällslektoner vi satt och pratade och Åsa blev inte så glad på oss, fast ibland så skrattade hon med oss.. Alla ingegärds lektioner som vi fjäskade för henne så att vi fick som vi ville... När vi gick och fikade på linneas, handlade godis ihop... Vi har gjort så mycket ihop... Minns när jag va med Malin hem och Elin va där med och vi gick och fiskade. haha, Det va roligt..

Saknar S.L.E.M

Älskar er tjejer




P.s. Tyvärr har jag inga bilder på denna datorn. skall fixa det när jag kommer hem sen.

Kommentarer
Postat av: elin :)

jag saknar dig med :) och när du och jag var ute i ladugården och var fula som fan! hahah! det var jävligt kul :D och när jag sov över hemma hos dig hos din mamma och kollade på den där läskiga filmen om vargar, eller om det var björnar kanske? :P puss, älskar dig <3

2008-11-15 @ 15:40:05
Postat av: Majken

vi har sammandragsmatcher i växjö hela lördagen så jag tänkte att om du har tråkigt kan du ju komma och kolla ;P

2008-11-15 @ 18:40:33
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Malin

Saknar sig som fasen med. Tiden med S.L.E.M gjorde skolan mycket roligare. utan de hade skolan vatt tråk. Och saknar alla snack du coh jag brukade gå ifrån lektionerna och sitta i korridoren och ha. och alla gånger vi åkte buss ihop till skolan. och alla sms vi skickade, dig kunde j snacvka om precis allt med. du betyder jävligt mycket flr mig och finns alltid i mitt hjärta. jag älskar dig vännen <3 Puss

2008-11-15 @ 21:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0