Usminka sjel

Nu har jag lagt mig i sängen och lyssnar på musik. Imorgon är jag ledig från skolan så dagen skall ägnas åt att plugga. Kanske skall cykla in till stan och köpa något till kvällen, skall även på djupvattenpass imorgon. Tredje för denna veckan, skall på ett till på söndagen oxå. älskar det.
Idag har jag varit på core med Rebecka, kul att ha lite folk att träna med, mycket roligare då. Sen när jag kom hem åt jag lite kvällsmat och gjorde fruktsallad.
Det är jobbigt att vara kvar en helg här nere själv. Önskar att Kim kunde komma hit men när är det ju som det är i helgen. Kommer bli extra kul när vi ses nästa helg. . Just nu är han upptagen hela tiden med sitt målande (airbrush/motivlackering) så hade nog ändå inte träffat honom så mycket. Men han finns ju alltid där.
Hoppas att han kommer och hämtar mig nästa helg så skall vi åka och köpa julklappar. Vilket man måste börja med nu för det är bara 40 dagar kvar till julafton. jag måste köpa regnkläder till min VFU. Kanske är bra och ha det när man är ute och leker med barnen.

Jag har en ny favorit låt

Gaute Ormåsen - Usminka Sjel

du
utstråler noe
noe så sjeldent
noe så fint som ei usminka sjel
tenker på ælle
og glømmer deg sjøl
så vakker og så hel
du er ei usminka sjel.


Vad skall alla göra hemma i helgen då?
Om ni inte ha något för er så kom ner och hälsa på mig.

Puss
Jag älskar dig Kim Almquist



Dom här två har älskling gjort än så länge som han har skickat till mig. Jag hoppas jag får en tavla snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0