Ullared och helg

Förlåt att jag inte har skrivit på hela veckan typ, men det har varit så domhär dagarna. På min Vfu trivs jag jätte bra, barnen är jätte snäll och mysiga. Denna veckan har jag varit en del i anderstorp, bland annat på faces och hemma hos pappa. Igår var jag även på handboll, det va roligt och längesen.
Jag har även gått och blivit förkyld, vilket inte är lika kul, men det är bara att bitta ihop för idag skall jag, Cristin, Kim och Marcus åka till Ullared. Jag har nog inte varit där på ett år känns det som, fast jag va nog där i somras lite snabbisar. haha.
Det är skönt att vara hemma, och mysigt att vara hemma hos Kim. Känns skönt att ha någon jämte sig när man skall sova :).
Fast jag längtar nog lite tillbaka till Växjö, Emma och träningen. Ska träna som skjutton när jag kommer ner igen :)

Nu måste jag nog klä mig och lite sånt som man skall göra för om ungefär en timme skall vi åka till Ullared. Vi måste tanka lite innan med.
Jag lovar att idag skall kameran med och kort skall tas, det brukar bli en del när jag och sis går tillsammans..


Puss
Jag älskar dig Kim Almquist



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0