Oh.... iloveyou

Hejsan nu är jag här igen.
Idag är det lördag coh en av dom jobbigaste dagarna att vara själv på, jag är van vid att vara med kim eller att jobba. Men nu sitter jag själv hemma i lägenheten skall snart fixa till mig och plugga lite. Måste äta något också. Min störst dröm är att få vara med Kim just nu, bara få hålla om honom och säga hur mycket jag älskar honom. Ingen har ju sagt att livet är lätt, men att det skulle vara så här jobbigt. Jag önskar att jag kunde få tag i ett jobb här nere så att jag kunde komma hem och hitta på massor roliga saker. Jag äslkar dig Kim mer än vad ord kan förklara...

Blir nog utgång ikväll. Skall bli kul, men jobbigt att lägga sig själv i sängen sen... Ska bli så himla mysigt när Kim kommer nästa heög för då ska vi ut och jul handla. Vilket är super mysigt. Vi skall till kosta outlet och där är det julmarknad hela november och december. Hur mysigt är inte de...

Nej nu skall jag plugga, äta och fixa mig lite lätt. Sen ikväll blir det make over.. haha..


Puss
Jag älskar dig Kim Almquist




Älskar denna ungen otroligt mycket
<3

Kommentarer
Postat av: Majken

är du hemma i växjö nästa helg?

2008-11-15 @ 17:42:44
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0