oh.. Chocolate

Godnatt alla människor där ute.
Nu är klockan mycket och denna dagen har gått riktigt fort.
Det har varit föreläsningar och sen blev det biblioteket med Emma för att läsa inför hemtentan imorgon och på torsdag. vi tog även en fika när vi satt på biblioteket.
Vid sex gick vi hem åt för att äta och sen kom Emma bort till mig för att titta på tv, men det s´lutade med att vi kollade på Alvin och gänget, den är så rolig.
Efter filmen gick Emma hem för imorgon skall vi gå till biblioteket vid åtta för att börja med hemtentan sen skall vi tillbaka till mig vid tre för Emma skall tvätta sen blir det att laga mat ihop. Imorgon blir det LAX, yummy.
Idag har jag även snackat med min underbara Lilla syster, vi har fått upp våran kontakt bättre igen vilket jag är jätte glad för. Nu den senaste tiden har hon verkligen kommit till mig när det är något. Det är jag verkligen super glad för. Jag älskar dig Lilla syster.  Idag snackade vi mest om julklappar och vad vi skall köpa till alla. Kommer nog bli bra till slut.

Jag tycker det är svårast att köpa till Kim, känns som han redan har fått allt jag kan komma på.. Någon som har något förslag... ?


Måste bara fråga er läsare vad ni säger ?
Stänga på      /       Sätta på


Nej nu är det nog dags att krypa ner i sängen och få sig lite sömn. Imorgon blir det plugg hela dagen, men jag skall försöka uppdatera lite då och då..


Puss
Jag älskar dig/ saknar dig  Kim
Almquist


Kommentarer
Postat av: cristin

Hihi, jag är oxå glad för det! Älskar dig <3

2008-11-19 @ 19:45:46
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: elin

linn man kan inte säga stänga på :P sätta på säger man :P

2008-11-19 @ 22:01:27
Postat av: elin

linn man kan inte säga stänga på :P sätta på säger man :P

2008-11-19 @ 22:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0