Måndag

Hejsan hoppsan lilla vän.
Nu är jag i Växjö efter en helg hemma i Gislaved som den tillbringades mest.
Jag åkte hem på torsdagen och sov hos min kära farmor och farfar, det va himla mysigt.
På fredagen åkte jag med Johanna och Elsa till Gislaved det va trevligt. Va med dom runt i affärerna lite. Gosade också med Lilla godingen. På kvällen skulle vi till Hestraviken och äta och fira min Faster Jenny som fyller 30år idag(måndag) och hennes sambo Fredrik som fyller år... Det var himla trevligt de, åt fyra rätters och drack gott.
Lördagen så vaknade jag upp hemma hos älskling som inte va hemma när jag skulle upp för han va på kurs. Jag låg länge i sängen och sen gick jag upp till samhället och träffade Charlott, vi gick och fikade, det va mysigt.
När älsklingen kom hem så myste vi lite sen vill Kim att vi skulle till höganloft och äta så vi åkte dit med hans familj och åt gott. Söndagen var ju fars dag, Kim var ju även på kurs på söndagen så jag tog bussen till anderstorp vid kvart i elva sen gick jag upp till mamma tills klockan två sen åkte jag, Cristin och Kim hem till pappa och åt våfflor. Vid fyra va det dags för mig att åka till gnosjö, vilket alltid är jobbigt att säga hejdå och nu kommer jag inte hem på två veckor och kanske inte få träffa Kim på två veckor är skit jobbigt, men man kan ju inte åka fram och tillbaka hela tiden heller det kostar ju en del.

Idag är det måndag och jag har varit i skolan mellan 10.00-16.00 vid kvart över fem så va det djupvattensträning som är så sjukt kul, hon som höll i passet va typ skit glad att det va två unga tjejer som va med och ville testa. Och det är inte sista gången vi går på det. det kommer nog bli två gånger i veckan med djupvattensträning. Sen imorgon blir det cykel bas. är så himla skönt att ha börjat med träningen igen. När jag är hemma i två veckor skall jag oxå träna men då skall jag träna med matilda så kul att träna tillsammans igen.

Idag när jag kom hem efter träningen så fick jag lust att sotera alla mina papper och räkningar så allt har sin egen mapp. skönt att ha de gjort...

Längtar hem och ungås med alla som man inte hinner träffa när man är hemma en snabbis. När jag är hemma i två veckor skall jag umgås med alla. Vill gå och fika, gå promenader, Simma med lovisa, och massa massa annat.


Puss
Jag älskar dig Kim Almquist



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag är på en simtur!

2008-11-10 @ 22:59:21
URL: http://lovisan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0