Let it rock

Hejsan hoppsan alla där ute.
Igår va jag ute en runda med tjejerna som också läser till lärare. det va riktigt kul, att festa med Sofie är alltid lika trevlig. Runt tio så drog vi till sivans, men vid tolv så skulle dom dra hem. Men då tänkte jag att jag kunde gå och hälsa på Rebecka som var hos Sanna och festade. Vilket var väldigt trevligt, Vi gick till stenladan och där va det lagom med folk och kul att dansa med tjejerna. Vid två gick jag hem åt, då ringde jag älsklingen så följde han mej ända in i lägenheten. det finns inget som är bättre än att prata med honom. Han hade liksom luggit upp för att se till så jag kom hem ordentligt. Det är riktig kärlek asså. Det är riktigt jobbigt att vara ifrån honom så mycket, men det kommer bli helt underbart när vi ses på fredag och har massa vi skall göra i helgen och det kommer bli så mysigt.

Idag sov jag väldigt länge vilket som va skönt, sen gjorde jag en lista på vad som behövdes in handla, skulle panta burkar idag med så jag blev av med lite skit. Sen idag så kände jag mig för att jag skulle vara duktig och städa ordentligt, skura golven och så. Sen flyttade jag om min säng och lite såna små saker.. Jag har även tvättat nästan allt idag, det blev lakan, handdukar och massa kläder. Kommer nog behöva tvätta en gång till i veckan för att det är inte så kul att åka hem med massa smuts tvätt.. Idag har Kim varit i ullared och han har handlat lite små saker till mig. Jippi...

Nu skall jag titta lite på tv, Kanske skriver lite mer senare när jag kryper ner i sängen.

Puss
Jag älskar dig Kim Almquist

Kevin Rudolf feat. Lil' Wayne - Let It Rock



Jag älskar dig syster <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig oxå :) <3

2008-11-16 @ 21:55:55
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0