Lax..... yummy

Nu sitter jag och Emma oc väntar på laxen och poatismosen skall bli klar.
Vi gick hem och sen pkte vi upp och handlade, jag handlade inför helg när älskling kommer. Vi skall göra Wok och det va en del extra priser uppe på ica så msn får ju passa på när men äe en fattig student. haha.
Vi ska nog plugga lite ikväll.. Annrs blir det massa snacka och tv tittande. Sen till bonde söker fru blir det nog lite te. yummy.
Nej nu måste jag nog duka lite så att vi bara kan käka sen..


Puss
Jag älskar dig Kim Almquist

Kommentarer
Postat av: Majken

Ingen aning om hallen faktiskt, men det borde vi ju få reda på snart. Vi är väl nästan alla utom Nerma och Beccis tror jag.

2008-11-19 @ 20:22:25
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0