Gotta Be Somebody

Alla måste vi vara någon, Jag är en ung tjej som är särbo, pågrund av att jag måste plugga så att jag kan få en utbildning. Jag är också en trevlig tjej som älskar träffa nytt folk. Jag är oftast glad av mig, jag försöker ta vara på varje dag, fast dom ibland bara rinner iväg. Vilket är synd. Jag får ofta mina konstiga ryck ibland och skojar till det och detta gör jag speciellt när jag är med dom människor jag trivs super duper bra med.
Jag tror vi alla påverkas av media som sänder ut signaler på hur vi skall vara, men va dig själv gö det du tycker är roligt och va med dom människorna du tycker bäst om.


Idag har det varit en lång skoldag, men det är ganska skönt på sätt och viss för då känner man att man gör något. Nästan direkt efter skolan skulle jag cykla och träna, hur skönt som helst. Sen när jag och emma cyklade hem så skulle hon till ica och handla och jag behövde ha lite frukt för de är så gott. Man kanske skulle gå på en frukt diet. Vem kan motstå frukt liksom. Jag fick för mig att laga köttfärs med färsk pasta idag och bjöd självklart in Emma, för att sitta själv är ju ingen höjdare. Jag har även tittat på lite nya lägenheter idag, skulle vilja ha någon som är lite större. Så imorgon skall jag hem till Emma och skanna in mitt intagningsbesked så att jag kan söka lite nya lägenheter.

Imorgon är det en ny dag i skolan och vi går mellan 10.00 och 15.00 sen skall jag och Emma til biblioteket och läsa inför hemtentan på onsdag, torsdag och fredag. Och på fredag är det inte vilken dag som helst utan då kommer mannen i mitt liv ner hit och skall vara i helgen sen hänger jag med honom hem i två veckor vilket skall bli himla skönt. Att vara hemma och slippa laga mat till en person och allt som man skall göra när man är själv. Jag kommer sakna träningen med Emma jätte mycket, men det går nog ändå. Jag vill till Ullared när jag kommer hem oxå. Men vi får se hur det blir med det. Får iallafall vara hemma vid första advent så mysigt kommer det bli.

Nej nu måste jag sova lite innan klockan skall ringa för uppgång.

Puss
Jag älskar dig Kim Almquist

Kommentarer
Postat av: cristin

Du ska träffa mig också :) <33

2008-11-18 @ 11:25:14
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej snygging! :) jag är ledsen att jag inte har hört utav mej. det har varit lite mycket nu förtiden, svårt att ta här.. hoppas du förlåter mej. mina pengar på mobilen är därimot slut, har varit det i tchaa någon månad kanske. jag är usel på det där, ekonomin går till annat istället (: . annars mår jag väl helt okey, som sagt mycket nu men jag levar iaf! hur mår du själv? :) saknar dej och hoppas verkligen att vi ses snart! pussar&kramar! <3

2008-11-18 @ 14:10:42
URL: http://theresebengtsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0