Godnatten

Nu skall jag krypa ner i sängen.

Jag har precis snackat med matilda i telefon, och det va hur skönt som helst att prata av sig. Vi är ett gift par som inte bor ihop. Vi snackar mycket om livet och hur mycket man skall njuta av det. Vi snackade också om hur mycket vi skall träna när jag kommer hem i två veckor och om hur många mysiga filmkvällar vi skall ha ihop med alla goa människor. Vi måste ju också ut och festa eller så kör vi hemma fest för det blir ju oftast roligast. Massa kvälls promenader som inte leder någonstans. haha. Älskar dig gumman <3

När man inte är riktigt frisk längtar man hem extra mycket och det är jobbigt. Har nyss haft magsjuk och nu skall man få lingon veckan kul att ha massa ont i magen. Nej inte precis. Killar ha det bra som slipper lingon veckan.

Nej nu ska jag försöka sova, får nog sätta på en film och blunda lite.


Puss
Jag älskar dig Kim Almquist

Kommentarer
Postat av: Matilda

godnatt stumpan =) <3

2008-11-04 @ 00:06:42
URL: http://tiilduus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0