Fråga Nurse naughty

Här om dagen läste jag något roligt i nöjesnytt som jag tänkte att ni skulle får ta del av.

Kära Nurse Naughty!
Jag brukar roa mig med lite hederlig masturbation när jag är hemma, men nu har jag tröttnat på handen. har du några förslag på saker man hari hushållet och som går att använda?
/ American Pie

Kära American Pie

Det är så trevligt att höra attdu tar hand om dig själv! Det är inte nyttigt för en ung man att låta säden stagnera. Nej, penis skall luftas så fort tillfälle ges säger jag. Och vad det gäller allehanda pinaler att introducera i självälskandet så är möjligheterna rent ut sagt obegränsade. Jag skulle rekommendera dig att leta efter saker som är avlånga, ihåliga, varma och mjuka. Om inget sånt finns tillgängligt får du helt enkelt agera McGywer och bygga ihop en egen lösning! Förslagsvis kan en urkärnad melon fungera utmärkt om den har fått ligga i micron i 36 sekunder på 700 watt. Men det ska vara en liten, tight honungsmelon - inte nån köttig vattenmelon inte. En annan favorit är det du kan bygga ihop men en toalettrulle, lite fårskinn och en klick hårvax. För de luxeversionen kan du använda hårfönen för att skapa en realistisk värmeupplevelse i röret. Var dock noga med att inte komma för nära med hårfönen; ett skållat ollon tar tid att läka.
Jag önskar dig all lycka till i din uppfinningsrikedom!

Kärlek Nurse Naughty.

Nu skall jag ladda för träning ikväll och massa plugg.
Får se vad som händer i helgen. Kanske blir det utgång. Fast skulle behöva plugga i helgen.
Har hemtenta nästa vecka så jag måste läsa lite.

Skriver senare.

Puss
Jag älskar dig Kim Almquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0