.... fortfarande kvar

Jag sitter fortfarande på biblioteket och nu har jag börjar kladda ner det som jag skall skriva.. Skall snart gå hem åt tror jag. För Emma skall hem och tvätta jag måste diska lite, sen skall vi kanske gå och handla lite till imorgon för imorgon blir det en dag på biblioteket mellan 08.00- 22.00. Längre än en  arbetsdag. Fast det skall bli skönt på nått sätt att sitta och plugga det sista. Vill helst bli klar imorgon så msn slipper sitta på fredag morgon. Skulle nog behöva städa lite hemma ockås innan Kim kommer. dagarna går mycket fortare när man pluggar eller är med Emma och fixar mat.  Det skall bli både skönt och lite tråkigt att göra Vfu:n hemma. Jag kommer inte kunna träna på mitt älsklings ställe här i växjö och kommer inte ha mina kvälls mys med Emma på två veckor. Men samtidigt kommer jag vara hemma hos den jag älskar mest i hela världen och det kommer bli mysigt. Kommer nog bo mesta tiden hos honom efter som jag skall vara i gislaved på Vfu:n. Jag skall träffa alla unerbara människor när jag är hemma också. Jag skall nog baka lussekatter med min farmor med, vilket kommer bli mys.

Nej nu skall jag skriva lite till sen blir det nog att packa ner allt. Skall läsa lite mer ikväll. JAG MÅSTE!!!


Men blir nog uppdatering senare


Puss
Jag älskar dig Kim Almquist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0