BB good

Nu har jag städat hela min lägenhet och alla skåp och alla lådor. Känner mig riktigt duktig blev några kassar skräp. haha. Men det är skönt att ha städat ordentligt för en gångs skull. Hinner inte det nästa vecka och sen åker jag hem i två veckor. Men jag har fortfarande ett problem, Jag hittar inte min klocka? vart har den tagit vägen. Saknar den ju.

Just nu laddar jag batterierna för ett djupvattenpass vid kvart i sex. Sen skall jag och Emma hem till mig och laga pizza och tittat på bonde söker fru. Blir tidigt i säng idag för imorgon börjar vi vid åtta. Inte alls kul fast vi går ju bara till tolv vilket är himla skönt.

Puss
Jag älskar dig Kim Almquist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0