082111

Nu liggar jag i sänegn och funderar på att gå upp och äta frukost och sen blir det att städa lite för sen kommer kim och då behöver inte allt ligga framme kanske...
Igår pluggade jag många timmar från 08.30 tll 03.00 på natten. Men jag hade väldigt trevligt under hela tiden.
Idag är det skola mellan 13.00-15.00 sen kommer Kim.. Längtar så. Ikväll skall vi woka och ha det mysigt. Blir nog tidigt i sängen för imorgon skall vi åka till Kosta. Och jag längtar så himla mycket.. Ska kolla efter något att ha på julafton och nyår. Det är så mycket snacka om nyårs klänningar så jag måste oxå fixa mig en.


Puss
Jag älskar dig Kim Almquist



Emma i biblioteket <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah din dumming som la ut den :P

2008-11-21 @ 11:16:47
URL: http://tusenfot.blogg.se/
Postat av: cristin

asså jag vet inte heller vad dom menar med vem som vinner ? :S:S

2008-11-21 @ 13:15:20
Postat av: cristin

asså jag vet inte heller vad dom menar med vem som vinner ? :S:S

2008-11-21 @ 13:15:26
Postat av: Emma Lindgren

aa, precis..

men vad jag vet ska nog Kim mecka åt Robban, så mycket han kan ..

Men då får ju båda vi två åka med :) Han ska ju köra i Danmark en gång i veckan tror ja :D

2008-11-21 @ 13:48:33
URL: http://fyfanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0