081111

Nu är det bara 35 minuter kvar tills det är den 12/11-08 och då är jag ledig från skolan.
Idag i skolan så hade vi två tråkiga föreläsningar så jag och Emma gjorde våra önskelistor till julen och sen skrev jag även upp alla som jag skall köpa julklappar till. Det blir nog billigare än vad jag trodde iår. haha.. Därför skall jag köpa mig en nyårs klänning iår som jag skall ha måste bara titta ut några att välja på.

Vid sex idag så cyklade jag och Emma till simhallen för att träna i 55 minuter. Det va skönt när vi kom ner. Imorgon skall vi laga pizza hemma. Mycket nyttigare än att beställa. Sen skall vi även träna djupvattensträning.. Så himla kul.
Snackat i telefon med Matilda nyss typ. Så himla skönt att prata av sig med någon som alltid är där.

Nu skall jag sova hade jag tänkt kanske skall ladda ner någon film att titta på. Imorgon skall jag skriva något som jag läste i tidningen idag.

Gaute Ormåsen - Usminka Sjel

Puss
Jag älskar dig Kim Almquist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0