Wii

Nu sitter jag titta på när Matilda, Robban och Kim spelar Wii. Det gjort vi allihopa igår kväll oxå. Det är roligt att titta på när dom tävlar och håller på. Jag kan inte vara med för jag måste skriva lite läxor vilket inte är så roligt men men.. På söndag åker jag tillbaka till Växjö för skola i tre dagar sen åker jag hem igen hade jag tänkt. :). Snart är det jul :) och det kommer bli mysigt. Lite jobbigt med vart man skall vara när man både vill vara med Kim och med familjen.
Imorgon skall jag rida, längtar så, skulle gjort det förra veckan men blev sjuk så tar det  nu på fredag.. Träffa hundvalpar med..

Nej nu måste jag göra lite läxor..

Puss
Jag älskar dig Kim Almquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0