Snart 2009...

Snart är det jul och det är lagom skönt. Julafton känns som om det kommer blir stressig och det är inte kul precis. Och det enda man gör är att äter och äter.. Skönt att jag har tränat mycket denna veckan :)

På juldagen så blir det fest och det ska bli riktigt kul, har inte  varit ute på jätte länge så det ska bli kanon kul
och sen är det bara en vecka kvar till nyår på julafton. när det blir ett nytt år känns det som en ny start fast så är det ju alltid vid den tiden. Jag hoppas att det nya året för med sig fult med nya upplevelser och möjligheter. Jag hoppas att det blir ett år som går snabbt och att det inte händer massa skit iår. För detta året har inte varit det bästa. Finns väldigt mycket jag vill glömma. Men studenten och Karnelevalen kommer jag minns länge till. :)

Men detta året så är det många nya som tar studenten och det är massor att gratta. Måste nog skriva upp alla som man ska köpa blommor till och presenter. Älsklingen tar ju studenten 2009 oxå. Både jag och Kim fyller 20 år detta året som kommer med.. Känner att man börjar blit vuxen nu..


Älskar dig Kim Almquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0