Nyårsafton

Hejsan på er alla. Idag är det sista dagen på 2008.
Igår va en plugg dag för mig. Jag pluggade från tidig morgon till klockan tre typ för att sen göra mig iordning, för att min prins skulle hämta mig och sen skulle vi åka till gislaved. När vi skulle åka från anderstorp så säger kim att han är inte säker på att bensinen räcker ändå till gislaved. men vi chansade, och vet ni vad min mardröm är att bilen skall stanna mitt på vägen och att någon måste hämta oss. men vi klarade oss på håret fram till pumpen. haha.
Efter att vi hade tankat bilen så skulle vi åka till lizas för att jag skulle köpa en ny plånbok och sen till agust pettersson & son, för jag behövde lite nya smycken :). Så jag köpte fyra nya öronhängen. :)

Nu sitter jag här själv för min prins sover ännu.'
Helst av allt skulle jag vilja åka till lanna idag och hälsa på min bus unge men han är ändå inte hemma. Så det får bli senare i veckan isåfall.
Jag vill också gosa med dom söta hundvalparna.
Här kommer lite bilder på dom.



Scooby Doo - Where are you?



Busungar är dom <3



Tre av hästarna på gården. Dom farliga. hehe



Pinto som jag rider på. <3


Puss
Jag älskar dig Kim Almquist

Kommentarer
Postat av: Emma Lindgren

jag vill, jag vill riida :D

2009-01-01 @ 21:01:38
URL: http://fyfanemma.blogg.se/
Postat av: sanna

gud vilka söta vovvar! jag vill verkligen ha..

2009-01-09 @ 11:16:55
URL: http://sanname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0