Mitt smycke

Bara för en liten stund sen så skickade Matilda en bild på mina smycken som är klara nu :). Dom ble jätte fina. Tack alla som har gjort detta till mig. Det är verkligen värt pengarna. Om någon är sugen på att köpa smycken av dom så går det att beställa, man får vara med och bestämma hur det skall se ut.

Idag har jag tränat core en timme och imon blir det förhoppningsvis dubbel pass, ska bli helt underbart med det innan julen drar igång på riktigt.
Imorgon kl 6 så skall jag tvätt hur nu det skall gå till, jag hade tänkt att plocka ihop allt som skall tvättas imorgon. Det blir en del, men skönt att slippa ta med sig tvätt hem för det känns inte så bra.


Nu blir det film och sängen. Längtar otroligt mycket efter min prins, känns som om jag missar massor när jag inte är hemma.

Mitt schema för morgon dagen.
- Tvätta
- Städa
- lämna in antagningsbesked för att söka lägenhet
- Träna
- Packa
- Skolarbete
- Till Teleborgslottet och ta kort på slotten på kvällen
- (till stan)

Älskar dig Kim Almquist


Kommentarer
Postat av: Emma

smyckena var jättefina =)

2008-12-19 @ 10:10:13
URL: http://tusenfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0