Minnen

Nu har jag kommit tillbaka till Växjö, fast skall inte vara här så länge åker tillbaka hem på torsdag morgon. Nu när jag har varit hemma har jag varit dålig på att uppdatera. Fy på mig.
Men jag kan berätta lite kort om helgen. I fredags efter jobbet åkte jag till Lanna för att rida det var super duper roligt skall dit på fredag igen. Efter jag hade ridit kom Kim och hämtade mig sen åkte vi hem för att äta mat, men innan maten duschade jag och vi fick sällskap till mate av Robban och Emma Efter maten blev det Wii spelande vilket alltid är kul. Fast jag var väldigt trött, var påväg att somna flera gånger.. haha
På lördagen skulle vi upp till gisleparken för att Kim skulle stå vid lejonens stånd. Det va himla segt. Men Lovisa matade mej med brödpepparkaka eller vad det heter. Matilda träffade jag oxå.. Känns så skönt att träffa dig för det känns alltid som vanligt.. Efter julmarknaden så åkte vi hem till pappa och Johanna, jag pch Kim gick en runda med Elsa sen blev det massa bus :) Jag fixade även lite kort från pappas dator till min..  Kommer lite bilder sen..

Söndag började med mys i sängen sen blev det upp och duscha och äta frukost, sen fick jag packa. Jag åkte till pappa för att umgås lite, Kim ville ändå måla och vi har ju bott ihop i två veckor nu så vi sa hejdå lite tidigare än vanligt. Det är alltid jobbigt att säga hejdå även om det bara är några dagar man missar från varandra.

Nu är jag i Växjö, på ett sätt va det skönt att komma till alla sina saker, men jag saknar att ha någon i närheten när det blir mörkt ute och man skall krypa till sängs. Finns inget bättre än att ha någon jämte sig. jag har funderat på att skaffa hund, men sen blir det så dyrt men hundmat och liknande, men tänk va mysigt att alltid ha någon hos sig.

Nu skall ja krypa ner i sängen och titta på
90210.

Puss
Jag älskar dig Kim Almquist







Jag kan säga allt till min pappa och det är underbart.
Man kan säga att han är min bästa kompis och min IDOL
Jag älskar dig pappa


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åååh, tänk vad mysigt med en hund!

2008-12-08 @ 16:04:14
URL: http://lovisan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0