Lucia.. jag är lite efter :)

Nu sitter jag här och har precis ätit ägg och räkor. mums.
idag har det varit skola till 100% sen när jag kom hem så började jag med att diska sen blev det att jag städade och gissa vad jag hittade.. MIN KLOCKA. JAG BLEV ÖVER LYCKLIG!!!!
nu kommer snart angela till mig och Emma vi ska tjata och titta på tv.
Imorgon skall vi bort till Lisa och sofie för att umgås sen får vi se vart det bär av. hehe
på torsdag nästa vecka blir det utgång hemma i gislaved vilket kommer bli kul eftersom det är då man träffa alla som man inte har sett på hur länge sm helst. :)
Någon mer som skall ut ? :P

Här kommer ett kort på min underbara lucia



Puss
Jag älskar dig Kim Almquist

Saknar dig <3


Kommentarer
Postat av: elin :)

gud vad söt hon är :D ska vi leka i jul förresten? :)

2008-12-17 @ 21:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0