Juldagen

Nu är allt jul firande slut. skönt tycker jag, iår var jag inget med Kim för att det är så krångligt att få ihop allt. men det gick bra ändå måste jag säga. Först på dagen var vi med Pappas sida och firade som vi brukar göra, Vid halv sex typ så åkte vi upp till mamma och åt mat och öppnade julklappar. Jag blev lite besviken på mina syskon som gick in på sina rum och själv fick man sitta framför tven. Det kändes inte riktigt som julafton om man säger så. Jag gick senare ner till Kyrkan för att gå på mässan där och det är alltid lika mysigt. Träffade även massa kompisar som jag inte har sett på jätte länge.
Ikväll kommer man träffa ännu mer folk som man inte sett på 100år.. haha. för ikväll blir det fest för hela slanten.
Ska även fira jul med älsklingen idag och byta paket.. ikväll ska jag träffa underbaringen Charlott <3

Nu ska jag titta på Emil i Lönneberga eller Skärgårdsdoktorn :)

Senare idag ska johanna fixa till mig inför kvällen


Puss
Jag älskar dig Kim Almquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0